نرم افزار فیش حقوق وب اخوان

نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان

توضیحات نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان


نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان جهت سهولت در ارائه فیش حقوق به پرسنل طراحی گردیده است.با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به حضور فیزیکی جهت دریافت فیش حقوقی نمی باشد و در صورت نیاز پرسنل در هر زمان و از هر مکانی میتوانند فیش حقوقی خود را مشاهده و در صورت نیاز آن را پرینت کنند.

این نرم افزار قابلیت مشاهده فیش حقوق و فیش عیدی ماه ها و سال های گذشته را نیز دارا می باشد.

این نرم افزار در جهت اصلاح الگوی مصرف از چاپ بی مورد فیش حقوقی توسط ادارات و موسسات می کاهد و قابلیت تبدیل و ارسال داده ها از کلیه نرم افزارهای حقوق و دستمزد ادارات و موسسات به سیستم تحت وب دارا می باشد که این امر تکرار عملیات دستی را کاهش داده و باعث سرعت و دقت بیشتری در انجام امور می گردد. نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان به طور مستقیم به نرم افزار حقوق و دستمزد اخوان متصل می باشد و نیازی به درج اطلاعات کاربران به صورت دستی در وب سایت نمی باشد.

امکانات و ویژگی های نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان


برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان به شرح زیر است.

آرشیو ماهانه و سالانه فیش حقوقی کارکنان در بانک اطلاعاتی تحت وب

امکان دریافت فیش حقوقی کارکنان از سایر نرم افزارهای حقوق و دستمزد

امکان مراجعه به وب سایت و مشاهده و دریافت فیش حقوقی با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور برای هر کاربر

امکان تغییر نام کاربری و رمز ورود توسط هر کاربر یا توسط ادمین

امکان دسته بندی فیش ها به صورت ماهانه، سالیانه یا تک موردی

امکان جایگزینی فیش های مورد نظر با فیش های قبلی

امکان  حذف و ارسال مجدد فیش حقوق

امکان فعالسازی کاربران غیر فعال شده

پرسش و پاسخ های متداول


نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان مناسب چه شرکتهایی می باشد؟

با توجه به نوع طراحی و تولید نرم افزار فیش حقوق وب اخوان، این نرم افزار جهت کلیه کسب کارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ مناسب می باشد. و تمامی انواع شرکتهای خدماتی، بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و سازمان های دولتی می توانند با نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان ضمن بالابردن امنیت اطلاعات در مصرف کاغذ و سایر منابع مادی صرفه جویی نمایند.


دوره گارانتی نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان چه مدتی است؟

دوره گارانتی نرم افزار فیش وب اخوان یکسال خورشیدی می باشد و در این مدت علاوه بر خدمات پشتیبانی و آموزش کلیه نسخ جدید برنامه نیز به صورت رایگان ارائه می گردد.


در نرم افزار فیش تحت وب اخوان چند شرکت می توانم ایجاد کنم؟

سیستم فیش تحت وب اخوان هیچگونه محدودیتی در ایجاد شرکت ندارد. بنابراین با خرید یک نسخه از نرم افزار فیش حقوق تحت وب اخوان می توانید اطلاعات فیش حقوقی تمامی کسب و کارهای خود را در آن ثبت نمائید.


خدمات پشتیبانی به چه نحوی ارائه می گردد؟

کلیه خدمات پشتیبانی به صورت تلفنی، ریموت(راه دور)، حضوری در محل شرکت اخوان محاسب جنوب و با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی حضوری در محل مشتری ارائه می گردد.


در صورتی که سؤال شما در لیست مشاهده نمی شود فرم زیر را تکمیل فرمائید تا همکاران ما جهت ارائه توضیحات بیشتر با شما تماس بگیرند.

1 + 0 = ?