نرم افزار حسابداری اخوان

نرم افزار حسابداری مالی اخوان

توضیحات نرم افزار حسابداری مالی


نرم افزار حسابداری مالی اخوان هسته مرکزی نرم افزار یکپارچه جامع مالی اخوان است. در نرم افزار حسابداری اخوان می توان اسناد حسابداری را بصورت دستی و با تشخیص آرتیکل های مربوطه ثبت، ویرایش و مشاهده نمود.

در این نرم افزار اسناد حسابداری منتج از عملیات سایر نرم افزارهای موجود در نرم افزار یکپارچه جامع مالی اخوان (مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری، نرم افزار فروش و فروش اقساطی، نرم افزار دارایی ثابت یا اموال، نرم افزار خزانه داری یا دریافت و پرداخت و …) نیز قابل مشاهده است.

نرم افزار حسابداری مالی اخوان به شکلی طراحی شده که می تواند با مدلهای مختلف حسابداری اعم از موسسات تجاری، خدماتی، پیمانکاری، تولیدی و شهرداری ها تطبیق یابد و در کسب و کارها با اندازه های مختلف اجرا شود.

طراحی سیستم یکپارچه مالی و اداری اخوان با این هدف بوده است که کاربران آن بتوانند فعالیت های مرتبط با کسب و کار خود را با کاربری آسان و گذراندن حداقل زمان برای آموزش، به انجام برسانند.

آموزش حسابداری مالی اخوان به صورت رایگان و در محل شرکت اخوان به پرسنل حسابداری مشتریان ارائه می گردد. آموزش شامل اصول و قوانین پایه ای حسابداری از تعریف سرفصل های حسابداری (کدینگ) تا بستن حسابها، ثبت سند حسابداری، تنظیم تراز آزمایشی، ترازنامه و صورت سود و زیان،  تهیه گزارش جهت تحریر دفاتر قانونی، نحوه ارائه گزارشات حسابداری و انجام پروژه های عملی برای تمامی بخش ها است.

امکانات و ویژگی ها نرم افزار حسابداری مالی


امکان تعریف کدینگ حسابها در شش سطح. (سه سطح پیوسته گروه، کل و معین و سه سطه تفصیلی شناور با امکان گروه بندی سطوح شناور).

امکان تعیین طول کدینگ تمامی سطوح نرم افزار حسابداری اخوان به صورت دلخواه توسط کاربر.

امکان ثبت تاریخ و شماره مستندات اسناد حسابداری در هر آرتیکل.

امکان معرفی و ثبت انواع ارز.

امکان کپی برداری از اسناد حسابداری جهت صدور سند حسابداری جدید.

امکان ثبت اسناد حسابداری با شماره و تاریخ دلخواه بدون رعایت تقدم تاریخ و سپس شماره گذاری اسناد حسابداری صادره بر اساس تاریخ اسناد حسابداری و همچنین امکان جلوگیری از صدور اسناد بدون رعایت تقدم تاریخ سند.

امکان تعریف کدینگ حسابها در زمان صدور و ویرایش اسناد حسابداری.

امکان حذف و بازیابی اسناد حسابداری حذف شده.

امکان تبدیل گردش حسابها از یک حساب خاص به حساب دیگر در تمامی سطوح حسابها.

امکان ادغام اسناد حسابداری بصورت روزانه، تاریخ مشابه و تاریخ متفاوت جهت کاهش تعداد اسناد حسابداری و سهولت در تحریر دفاتر قانونی روزنامه و کل.

امکان تایید و رد اسناد حسابداری بر اساس سطوح دسترسی مورد نظر.

امکان قطعی کردن اسناد حسابداری جهت جلوگیری از ویرایش اسناد.

امکان دریافت اطلاعات صورتحساب بانکی از طریق فایل اکسل و فایلهای متنی جهت تهیه صورت مغایرت بانکی.

امکان ثبت و تهیه گزارش بودجه تحقق یافته و تحقق نیافته.

امکان صدور سند بستن حسابهای موقت، صدور سند اختتامیه، صدور سند افتتاحیه به صورت اتوماتیک.

امکان طراحی فرم سند حسابداری و گزارشات به صورت دلخواه.

امکان تعریف نامحدود شرکت (دفتر) در نرم افزار حسابداری اخوان جهت ثبت عملیات مالی کلیه کسب و کارها بدون نیاز به پرداخت وجه اضافی.

امکان انتقال کدینگ و اسناد حسابداری از یک شرکت به شرکت دیگر.

تعیین محدوده دسترسی کاربران تا جزئی ترین عملیات.

فعال شدن راهنمای سیستم در تمامی منوها جهت سهولت کاربری سیستم.

تهیه خروجی اکسل از کلیه گزارشات در کلیه نرم افزارهای زیر مجموعه نرم افزارجامع مالی اخوان.

به روز رسانی نرم افزار جامع مالی اخوان از طریق اینترنت بصورت آنلاین و همچنین بصورت دستی (آفلاین).

گزارشات نرم افزار حسابداری مالی


گزارش مرور حسابها ( با امکان مدیریت، مشاهده و ویرایش اسناد ).

گزارش حسابهای ریالی و ارزی  در تمامی سطوح ( با امکان مشاهده و ویرایش اسناد).

گزارش تراز ریالی و ارزی 2 الی 18 ستونی در تمامی سطوح ( با امکان مشاهده و ویرایش اسناد).

گزارش تحلیلی (گردش و مانده حساب در 12 ماه سال) به همراه نمودار.

گزارش سود و زیان (روش ادواری و روش دائمی) در سطح کل، معین و همچنین تمامی سطوح شناور.

گزارش ترازنامه (در سطح کل و معین).

گزارش دفاتر قانونی روزنامه و کل با امکان تعیین تعداد خطوط جهت سهولت در تحریر دفاتر.

گزارش ماهانه اسناد حسابداری (جهت ثبت دفاتر قانونی بصورت ماهانه یک سند).

گزارش بررسی مانده و روند حساب ها ( جهت کنترل حسابهای خارج از ماهیت ) در تمامی سطوح حسابها.

گزارش داشبورد مدیریتی و  چندین گزارش کاربردی دیگر.

نرم افزار حسابداری رایگان بدون قفل اخوان


نرم افزار حسابداری رایگان اخوان دارای قفل سخت افزاری نبوده و برای همیشه رایگان خواهد بود و پشتیبانی آن نیز رایگان است. این نرم افزار جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری، مدیریت، اقتصاد، صنایع و کلیه فراگیران حسابداری ارائه شده است.

متقاضیان خرید نرم افزار حسابداری اخوان نیز می توانند قبل از خرید، نسخه رایگان را نصب نموده و پس از اطمینان از عملکرد آن اقدام به خرید نمایند.

با نصب نسخه رایگان می توان 30 سند حسابداری در هر دوره مالی صادر نمود و کلیه عملیات و گزارشات نیز همانند نسخه اصلی نرم افزار حسابداری اخوان بوده و هیچ‌گونه محدودیت دیگری وجود ندارد. نصب نرم افزار حسابداری رایگان اخوان به سادگی میسر می باشد.

این نرم افزار در کلیه نسخه های 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز قابل نصب می باشد. امکان تبدیل نرم افزار حسابداری رایگان اخوان به نرم افزار حسابداری اخوان وجود دارد. امکان انتقال اطلاعات از نسخه رایگان به نرم افزار حسابداری اخوان وجود دارد.

با دانلود نسخه رایگان دانشجویان و دانش آموزان رشته حسابداری می توانند بدون پرداخت هیچگونه وجهی نسبت نصب و آموزش نرم افزار حسابداری اخوان اقدام نمایند.

برای دریافت لینک دانلود نرم افزار حسابداری رایگان اخوان درخواست خود را به شماره همراه 09106116211 پیامک یا واتساپ نمائید.


پرسش و پاسخ های متداول


نرم افزار حسابداری مالی اخوان مناسب چه شرکتهایی می باشد؟

با توجه به نوع طراحی و تولید نرم افزار حسابداری مالی اخوان، این نرم افزار جهت کلیه کسب کارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ مناسب می باشد. و تمامی انواع شرکتهای خدماتی، بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و سازمان های دولتی می توانند با نرم افزار حسابداری اخوان وضعیت حسابهای مالی کسب و کار خود را مدیریت نمایند.


نرم افزار های اخوان تحت چه محیطی کار می کنند؟

برنامه حسابداری مالی اخوان تحت پلتفرم ویندوز کار می کند و کلیه ویندوزها Xp,7,8,8.1,10 در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را پشتیبانی می کند. بانک اطلاعاتی سیستم حسابداری پیمانکاری اخوان نیز SqlServer2008 به بالا می باشد.


آیا نرم افزار حسابداری مالی اخوان در محیط شبکه کار می کند؟

بله، نرم افزار حسابداری مالی اخوان هم به صورت سینگل(تک کاربره) و هم در محیط شبکه(چند کاربره) کار می کند.


آیا نرم افزار حسابداری مالی اخوان تحت وب کار می کند؟

بله، با اینکه نرم افزار حسابداری مالی اخوان تحت ویندوز می باشد ولی از طریق آی پی نیز در محیط وب و از راه دور قابل دسترسی می باشد.


دوره گارانتی نرم افزار حسابداری مالی اخوان چه مدتی است؟

دوره گارانتی نرم افزار حسابداری مالی اخوان یکسال خورشیدی می باشد و در این مدت علاوه بر خدمات پشتیبانی و آموزش کلیه نسخ جدید برنامه نیز به صورت رایگان ارائه می گردد.


در نرم افزار حسابداری مالی اخوان چند شرکت می توانم ایجاد کنم؟

نرم افزار حسابداری مالی اخوان نه تنها هیچگونه محدودیتی در ایجاد شرکت ندارد بلکه اطلاعات کدینگ حسابداری و اسناد حسابداری را می توان به سادگی به سایر شرکتها انتقال داد. بنابراین با خرید یک نسخه از نرم افزار حسابداری اخوان می توانید اطلاعات حسابداری تمامی کسب و کارهای خود را در آن ثبت نمائید.


خدمات پشتیبانی به چه نحوی ارائه می گردد؟

کلیه خدمات پشتیبانی به صورت تلفنی، ریموت(راه دور)، حضوری در محل شرکت اخوان محاسب جنوب و با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی حضوری در محل مشتری ارائه می گردد.


در صورتی که سؤال شما در لیست مشاهده نمی شود فرم زیر را تکمیل فرمائید تا همکاران ما جهت ارائه توضیحات بیشتر با شما تماس بگیرند.

3 + 0 = ?